Fredag kväll

Fredag kväll... redan?! Tiden går så fort. Jag har varit ledig de här "mellandagarna" torsdag och fredag, mycket skönt och grymt välbehövligt. Jag har försökt att ta igen lite sömn, till vardags har jag ju tyvärr en tendens att sova på tok för lite. Julen har varit mycket bra, fick jättefina julklappar. Jag fick bland annat ett bodypump set samt en step up bräda så nu kan jag köra bodypump hemma. Kör det annars i grupp på måndagar, men eftersom jag är så fanatisk av just bodypump så krävs det ju att jag har ett set hemma också så jag kan köra när jag vill. Gillar texten på skivstången "GET A GRIP GIRL."
 
 
Såhär i julledigheter har jag tagit det lugnt (okej, försökt i alla fall), små fixat, varit i huset och målat, spenderat tid med min kära sambo och vår helt underbara lilla gris Hilding...
 
 
Nu sitter jag med ett glas vin och ser någon halvbra film. Min kära sambo är på whiskyprovning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0