VÅR

Kjol från ellos.se
Äntligen kan man se fram emot vår och sommar. Alla nya, fräscha vår- och sommarplagg trillar in i webshopparna och jag har fått hem både H&M och Ellos katalogerna så jag är inspirerad på den fronten. Jag tycker dock att varken H&M eller Ellos katalogerna hade sådär mycket som jag brukar hitta, men de fyller ju såklart på hela tiden och det finns desto mer på företagens webshopar. Något jag fastnat för visas här nedan...
Klänning, jeans, kavaj samt skor från H&M. Skorna ser helt fantastiska ut så de kommer jag definitivt att så till på.
 
Casall sport top i snygg färg, ellos.se
 
Snygg blus från soaked in luxury, ellos.se
 
Svag för leopard tryck är jag ;). Scarf från pieces, ellos.se
 
Skor, båda från ellos.se
 
Snygg väska, ellos.se
 
Klänning från dry lake, ellos.se
 
Träningsskor, ellos.se (Reebok easy tone)
 
Skinn boots från ellos.se
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Skrev fel blogg namn innan, kom på ja bytt namn...

2012-12-28 @ 23:12:53
URL: http://underbarahannah.blogspot.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0