Ändrat oss igen...

 
 
 
Jag har tappat räkningen på hur många gånger vi har ändrat oss på tapet till TV rummet. Ena dagen har vi varit helt bestämda och nästa dag har vi ändrat oss till något helt annat. Till slut orkade vi knappt bry oss längre och då "bestämde" vi oss för en jätte fin tapet från Carma i beige / blått (se tidigare inlägg).
 
Ju mer jag funderade på den tapeten från Carma (som för övrigt är helt underbar) 
desto mer säker blev jag på att jag vill knyta ihop matsal med TV rum och
vill att det skall bli mer enhetligt. Köket, matsalen och TV rummet ligger som tre
rum i fil och man kan alltså se genom alla tre rummen samtidigt.
Desto viktigare att dessa hör ihop.
 
Så när vi var i Göteborg såg vi den här fina randen från Ralph Lauren uppsatt
och sa båda två "den skall vi ha!". Vi har haft den i tankarna hela tiden eftersom
den hör ihop med vår blommiga matsalstapet men jag har tvekat och tyckt att den
är för mörk. Vi har valt mörka tapeter nästan överallt på nedervåningen
(ja, vi gillar förvisso mörka tapeter). Men jag har tänkt om och nu kommer vi inte
ändra oss mer.
 
Sagt och gjort. Blommig tapet i matsal och randen i TV rummet. I köket skall vi ha en
ruta från Ralph Lauren (se tidigare inlägg)...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0