Nytt till huset

Söndag, måndag och tisdag var jag och sambon  i härliga Göteborg.
Det här är några saker som vi investerade i till huset.
 
 
 
Härliga hängstolar till altanen. Det fick bli två stycken som
skall hänga i ena kortsidan av altanen.
 
 
Den fina ljuskronan som jag skrivit om
tidigare och som kommer pryda mitt dressingroom.
 
Ännu en möbel till dressingroom fick bli den här fina
bänken i grå / brun sammetstyg.
 
 
Vi bar runt på de här sakerna i halva Göteborg för att ta oss från Åhléns till bilen
i parkeringshuset. Svettigt och mina biceps fick sig ett rejält pass kan jag lova.
Jag kunde nämligen inte hålla mina armar rakt ner när jag bar de tunga påsarna
eftersom påsarna då släpade i marken. Det innebar att jag fick
böja armarma i 90 graders vinkel hela vägen... :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0