Artwood, Bilder från Formex mässan 5

 
Artwood vet vad de pysslar med, helt fantastiska möbler och inredning...
Här visar jag lite delar av deras monter som vi besökte under mässan.
Köpte in möbler och textilier till butiken samt tre bord till oss själva.
 
 
Snygga fåtöljer i tyg. Fint att bryta av med till skinnmöblerna.
 
 
Stor och bred fåtölj som gärna kan flytta in hos oss till nästa projekt (ett bibliotek)
 
 
Härligt och gediget matsalsbord, kolla in underredet!
 
 
Den här soffan i sammetstyg föll vi ju givetvis för båda två!
Den skulle verkligen passa i vårt hus.
Vem vet, framöver kanske vi gör slag i saken? Till matsalen...
 
 
 
 
Dessa båda fåtöljer som är totalt olika varandra vill jag och Kalle matcha
tillsammans i huset.
Den i skinn har en himla vacker grå / ljust svart ton och den stämmer väldigt bra
med sammetsfåtöljen i ljuslila ton. 
 
Skall jag vara ärlig har jag faktiskt aldrig suttit i en skönare och mer
bekväm fåtölj än den här lila rackaren...
 
 
 
 
Detta halvmåne bord köpte vi till oss själva och det skall pryda Tv rummet
 
 
 
Väldigt snyggt att möblera på det här viset tycker jag, så mycket roligare än
en soffa eller två.
 
Vi har ju kommit underfund med att det soffbord som vi köpte från
Artwood (se tidigare inlägg) är för litet till två gigantiska Howard soffor. Så det åker
upp till övervåningen istället bland sofforna som finns där.
 
Vi köpte dessa två soffbord istället som vi sätter ihop, precis som Artwood har gjort här.
På så vis får vi en perfekt storlek och ett jätte utrymme till soffbord
som jag tycker är skitsnyggt!
 
 
 
Underbara fåtöljer i det nya grå / ljust svarta skinnet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0