Bilder från Formex mässan 4

 
Här följer bilder på det som inhandlades från Olsson och Jensen...
 
 
Stora ljuslyktor. Fina ute som inne i höst och vinter.
Finns även plats att dekorera inuti lyktorna med tex
mossa, gran eller vad som helst som blir fint
som dekoration... Då blir det lite mer än "bara" en ljuslykta.
 
För att vara lite mer på den säkra sidan kan man då ha ett
batteriljus eller som jag brukar ha; ett gravljus.
 
 
Stora ljuslyktor köptes i olika färger. Det här var lite nytt, den här
storleken har jag inte sett förut och det var himla läckert! De ser ganska små ut
på bild ser jag nu men i verkligheten är de "gigantiska" ;)
Bild på fler färger ser du längre ner i det här inlägget.
 
 
Vita mindre ljuslyktor, supersöta och mysiga när de är tända.
Även fina när de inte är tända tycker jag.
 
 
De här stora takkronorna fick följa med också. Jag är så KÄR i dem!
Jag vill att Kalle skall ha den i guld i sitt herrum. Jag har för mig att han
sa att han höll med om det så vi får väl se när de dyker upp hur det blir...
 
 
 
 
 
 
 
Fint och annorlunda porslin. Jag gillar det vita
som är så enkelt och har så fina detaljer.
 
Det grå / blå är också superfint. Härligt med batik känslan
även på inredningen tycker jag.
 
 
Här är de stora ljuslyktorna igen. Vi köpte de cerise till oss själva då de kommer
att passa bra i vår matsal.
 
 
 
Underbara urnor köpte vi i olika färg och storlek. Jag tycker att man kan ha den här
typen av kruka både inne och ute. Inne är den fin med ett stort olivträd i (ja, ute också ;)),
och ute vill jag gärna plantera höstblommor i vid vår entré.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0