Nytt till Linda

 
Jag tänkte visa det senaste som jag inhandlat till mig själv.
 
 
Söta, enkla sommarsandaler
 
 
 
Bekväma och snygga kilklackar
 
 
Armband
 
 
En plånbok och en handväska, Gina Tricot
 
 
 
Snygg blå topp med fin rygg, Gina Tricot
 
 
 
 
Bastopp som jag brukar säga, från Gina Tricot
 
 
 
Party klänning med snygg skärning fram och bak
 
 
Solglasögon från Michael Kors
 
 
Ett par klassiska med genomskinliga bågar, diskreta
 
 
Ett par lite mer vågade som är två färgade, inte så diskreta
 
 
Jag kan aldrig få nog av smycken...
 
 
Jag har en klocka från Burberry som jag fick av Kalle i julklapp för kanske fem år sedan.
Den är hur bra som helst, klassisk, stilren och fin. 
Jag tröttnar aldrig på den och jag kommer att använda den tills den är
helt utsliten (om det nu någonsin inträffar).
 
Nu slog jag till på en i guld också då jag ibland har saknat just en klocka i guld.
På vissa kläder, smycken och accessoarer är detaljerna i guld och då har jag alltid
tyckt att min silver klocka inte har passat in.
Den här kommer från Guess och sitter som en smäck på handleden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0