NYTT!!!

 
Nyhet till sambons butik är kläder! Här är lite bilder på en del av
det som köptes in under Formex mässan.
 
Både höst 2013 och vår 2014.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick en sjal från Barfota i liten gåva och det är den bästa sjal jag haft!
 
Jag samlar på sjalar, jag kan inte låta bli att köpa en när jag ser en som jag
tycker är fin (och det sker ofta kan jag lova!).
 
Den här sjalen är den med stjärnor som visas på bild högre upp i inlägget.
Finns i flera olika färgkombinationer.
 
Vanligtvis när man köper den här "typen" av sjal (då menar jag med mönster:
döskalle eller stjärnor), så brukar de vara små, tunna och av dålig kvalité.
Men den här sjalen har allt det som annars saknas. Den är stor och fyllig,
mjuk och skön, och den känns lite mer lyxig än vad de annars brukar göra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0