Ögongodis

 
 
Vilka underbara kakfat på fot med glaskupa! Blev dock inget köp på dessa då
jag redan har liknande från både Ikea och Lisbeth Dahl...
 
 
 
Snyggt halsband i guld med döskalle. Blev inget köp
idag men kanske framöver.
 
 
Jag slog till på en rosa! :) Från Lucky Lina
 
 
 
 
Den här koftan från Noa Noa har jag spanat på länge och nu slog jag till
 
 
 
 
Köpte även en mössa som förberedelse inför hösten. Från Love Forever.
 
Har varit sugen länge nu på att prova att baka i sådana här pappformar.
Det ser så lyxigt och gott ut med cupcakes i dessa formar.
Så nu köpte jag 24 st randiga formar och så får jag provbaka framöver och
se hur resultatet blir.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0