YES!

Efter tre månaders uppehåll gav jag mig ikväll f*n på att jag skulle komma igång igen!
 
Jag har ett brutet revben som har fått mig att avstå från träningen under tre
månader och det har varit hemskt... Men nu börjar smärtan försvinna mer och mer för
varje vecka som går och nu känner jag bara av det i vissa lägen.
 
Jag kan fortfarande inte träna som vanligt och köra så hårt som jag vill och vissa
muskelgrupper är och förblir under en längre framtid en omöjlighet; mage (AJ!!), bröst,
rygg och axlar. Så jag fick helt enkelt köra ben idag och det var jätte skönt...
Det som jag kan träna är alltså ben, triceps och biceps - bättre än inget alls...
 
Fasen vad skönt det är att ha ett gym i sitt hus! Jag är så otroligt tacksam
för det och det är en sådan lyx att kunna träna direkt när
man kommer hem från jobbet på kvällen. Tillgängligheten är värd
så otroligt mycket i en stressig vardag och för att få in träningen
i sitt liv kan det nog för de flesta vara ett avgörande.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0