Alla hjärtans dag

I torsdags var det alla hjärtans dag och jag blev uppvaktad med detta...
 
 
 
En bodylotion som jag suktat efter ett tag fick jag av min kära sambo. Alla bodylotions från Durance är superbra. De doftar underbart, man blir mjuk och återfuktad samtidigt som de går in i huden väldigt snabbt.  Och så är förpackningarna så himla snygga också.
 
 
 
Av svärmor fick jag dessa läckra ljuslyktor i rosa.
 
Till min kära sambo överraskade jag med myskväll. Jag hade köpt en stor påse godis och hyrt en film på Hemmakväll. Filmen blev: American Pie Reunion (Romantiskt va?!) ;)
 

Kommentarer
Postat av: Erika Cao

Blev sugen på att testa denna bodylotion! Är en riktig torris!! Kram på dig

Svar: Ja, den är underbar!
lindashus.blogg.se

2013-02-18 @ 14:03:36
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0