Bilder

Lite bilder från lägenheten...
 
 
Mina älskade engelska pelargoner, äntligen säsong!
 
 
 
 
 
Den här fina kökshyllan köpte vi från Ib Laursen när vi flyttade in i lägenheten. Jag undrar dock vart vi skall ha den i huset. I köket i lägenheten har den funnit sin plats men jag undrar som sagt var vi kan placera den i huset...
 
 
 
Det här möblemanget köpte vi hos en antikhandlare i byn för några år sedan. Det var mörkt brunt och bordet och stolarna hörde inte ihop. Vi lät sprutmåla stolar och bord samt klädde om stolarna i ett fint tyg från Sandbergs (finns även som tapet).
 
 
Kalles TV hörna. I huset kommer han dock att ha ett helt herrum...
 
 
Den här fina skänken är från svärmor. Vi är jätte glada över att ha den i vår ägo.
 
 
Bild på ett av burspråken. Hilding sover jämt i soffan. Han smälter in i bilden, syns knappt... ;)
 
 
Den fina stolen med tyg från Sandberg
 
 
Bordets vackra detaljer, det har hjul också vilket är praktiskt
 
 
Min fina gamla byrå från mormors föräldrahem. Den har varit brun men har såklart blivit vit. Handtagen är också nya men i gammal tappning.
 
 
 
En pall som pryder sin plats i köket. Den har klätts i samma tyg som en stol (se tidigare inlägg). Tyget är helt underbart, från Sanderson. Pallen är köpt i antikaffär och har varit mörkbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0