Ofrivilligt blogg uppehåll och Formex mässan 2013

 
Ja det har tyvärr blivit ett helt ofrivilligt blogguppehåll för min del.
Det beror på att jag har haft fullt upp. 19-20 januari så var vi i Stockholm på Formex mässan och handlade hem inredning både till butiken och till huset. De följande två helgerna har vi varit i huset och renoverat. I och med att jag har ett heltidsarbete och skall hinna med allt annat såsom hunden, träningen osv. så blir det väldigt lite tid över till bloggen. Men ikväll kikar jag in en vända i alla fall. Här nedan är lite bilder från Formex mässan. Det blir bilder på en liten del av det vi köpt till butiken och till huset. Och gissa vem som kommer gå runt i de rosa gummistövlarna??
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0