Hej i Flyttkaoset och Bröllop

 
 
Det blir glest mellan inläggen när vi är mitt uppe i flytten och det sista i renoveringen...
Allting är kaos. Vi har inte börjat packa någonting och vi har inte börjat städa ur vår lägenhet.
Vi skall vara ute om en vecka... Ja, det verkar ju inte så troligt att vi klarar det.
 
Vi har fortfarande en del saker i huset som behöver bli klart innan vi kan flytta in över huvud taget.
Och det är alltså tänkt att allt det skall bli färdigt den här veckan som kommer. Så kommer det
ju givetvis inte att bli. Vi kommer få flytta in med vetskapen om att vi inte hann med allting och vi får
med stor sannolikhet få bo i huset medan vi fortsätter renoveringen. Det har vi ju vetat om hela
tiden, det är omöjligt att renovera ett så stort hus på ett år. Men vi hade nog trott att vi skulle hinna
klart lite mer än vad vi gjort. Men inga ledsna miner här! Vi har ju gjort allt grovjobb och alla stora
arbeten i huset, kvar är alla små detaljer samt vind, källare och trädgård. Allting tar sin tid,
särskilt med ett så stort hus och så stor trädgård.
 
För övrigt kikade vi lite på bröllopet idag. Det var jätte fint och klänningen var helt fantastisk - helt i min stil och smak.
 
 
 
 
Jag gillar enkelheten på klänningen - att den inte blev för mycket.
Och så älskar jag ju spets. Vacker klänning på en helt bedårande brud...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0