Höstnytt

Ellos Collection Frostrosa Cardigan Sommaren har precis börjat och vad händer alltid då, runt midsommar - slutet på juni?
Jo, klädkedjorna börjar annonsera om Höstnyheterna. Och jag nappar alltid på detta
och fantiserar om hösten och nya, snygga, varma kläder. Jag njuter för fullt av att sommaren
äntligen är här men vet samtidigt att den svischar förbi och snart är vi (tyvärr) här och
därför rättfärdigar jag mitt beteende liiite i alla fall..
 
Ellos Collection Svart/metall Topp
 
 
Ellos Collection Mörk gråmelerad Cardigan
 
 
Ellos Fresh Spirit Beigemelerad Cardigan
 
 
Ellos Fresh Spirit Gråmelerad Cardigan
 
 
Ellos Casual Brun/rosa Cardigan
 
 
Ellos Fresh Spirit Gråmelerad Tröja
 
 
Ellos Fresh Spirit Svart Tröja
 
Ellos Collection Mörk gråmelerad Cape
 
Kläderna kommer från Ellos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0