Inspiration sovrum

Jag har under en liten tid funderat på att ändra om i vårt sovrum. Vi har inte
bott i huset mer än fyra månader, MEN - jag vill enbart byta ut säng och sängbord
och lite mindre detaljer här och där.
 
Vår säng och sängbord har vi haft i sex år och de var jätte dyra och är fortfarande
oerhört fina och klassiska. Dock så vill jag komma åt en annan känsla i vårt sovrum och
jag når inte dit med de möblerna som vi har just nu.
 
Den befintliga sängen och sängborden
ryms enkelt i något annat av sovrummen i huset så de kommer ändå till användning.
 
Vårt sovrum är väldigt ljust och jag skulle vilja ha en klädd sänggavel, fina sängkläder / överkast,
plädar och nere vid fötterna skall det vara en lång sittbänk eller två mindre
sittbänkar - kanske i rosa eller lila...
 
Vi har ett väldigt stort sovrum och det är lite kul tycker jag för då har man utrymme
att leka, skapa och att göra något mer av sovrummet än "bara" ett sovrum.
 
 
 
 
 
 
 
Ett sådant här sängbord i spegelglas är väldigt snyggt tycker jag.
Sedan en fin lampfot och skärm från Lene Bjerre
eller Frejas Boning ovanpå.
Dock är jag medveten om hur opraktiskt detta är
så jag får nog fundera om där...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0