Jul

 
 
Fin adventsstjärna på fot i guld. Skulle passa i Herrummet hos oss.
 
 
 
 
Fusk amaryllis som är fin att dekorera med
 
 
 
 
Vit elljusstake. Jag har fyra stycken liknande och den är rolig
eftersom den är lite annorlunda men ändå enkel.
 
 
 
 
 
 
 
Den här klassikern hade passat i Herrummet hemma hos oss.
Stilen där inne är väldigt engelsk och "pub aktig" så den här vore perfekt
i de tre fönstren.
 
 
Jag gillar den här julgransfoten. Tror det får bli en sådan hemma hos oss.
 
 
 
 
Den här julkulan är helt fantastisk. Tyvärr stämmer den inte i vår gran med färgtemat men
om man hade haft gran inne i Herrummet så hade den varit helt perfekt.
 
 
 
 
Jag har letat efter en fin julgransmatta som inte är röd. Detta eftersom julgranen skall
stå i vår matsal där färgtemat just nu är cerise, guld, grått, mörk brunt, svart och rosa.
Den här mattan är ju väldigt neutral och skulle passa bra under vår julgran.
 
 
 
Åh, vilka kuddar! Hade suttit fint på vår sittbänk i köket...
 
 
 
Den här julstjärnan föll jag direkt för! Guld och glitter - perfekt i vår matsal.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0