Saknad..

Jag har inte varit någon aktiv bloggare på sista tiden.
Jag har heller inte kunnat ägna mig åt min stora fritidssyssla träning på drygt två månader nu.
 
Det började med en ordentlig förkylning för sju veckor sedan.
Mitt halsont har fortfarande inte försvunnit.
 
Men det värsta är nog ändå att jag brutit ett revben på vänster sida (som en konsekvens
av mitt ihärdiga hostande)... Det har jag gått med i snart sex veckor nu och kan
alltså inte ägna mig åt någon som helst fysisk aktivitet. På sin höjd kan jag promenera
lite lätt men jag kan inte bli andfådd för då gör det för ont att andas.
Och någon sömn om nätterna blir det ju inte heller eftersom det är ren tortyr att ligga ner...
Så om dagarna går jag mer eller mindre på autopilot.
 
Nu skall jag sluta klaga för det händer betydligt värre saker här i världen!
 
Jag ville bara skriva av mig lite om att det känns tråkigt att inte kunna träna och att ha konstant smärta...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0