Nu är det jul igen...

 
Snart är det advent och i år har vi ju lite fler fönster att fylla ( 22!) så jag
passade på att investera i två elljusstakar redan nu.
Jag slog till på två guld färgade som jag tyckte var vackra.
 
 
Till ett av kökets fönster får det bli en sådan här ljusstake som ni
ser här nedan. Kan inte bestämma mig för vit eller röd...
 
 Jotex Vit TURE ljusstake
Jotex Röd TURE ljusstake
 
Jag vill inte lägga hur mycket pengar som helst på att köpa
julbelysning till ett stort hus med 22 fönster så jag tror att det får bli en del
julstjärnor i papp också.
 
Eftersom vi har stora fönster så kommer jag att satsa på
stora sju kantiga julstjärnor...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den vita var ju väldigt fin, här hemma har jag dock en tanke på att göra egna..
Kram!

2013-10-15 @ 10:48:08
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0