Herrummet

 
Jag älskar verkligen den här vyn som man har när man sitter i den
ena soffan i vårt Tv rum. Man ser då in i Herrummet, på ett vackert stort och vitt fönster.
Utanför kan det ibland vara grått och trist, ibland grönt och soligt och ibland vitt och ljust.
Utsikten i det härliga fönstret ändras med årstiderna och dagens väder.
Jag kan inte riktigt beskriva min känsla när jag ser den här vyn
varje dag men jag gillar den helt enkelt!
 
Vi känner oss inte färdiga med det här rummet. Vi har ändrat om här inne flera
gånger och blir aldrig färdiga. Det är ju så ibland, med vissa rum i huset. Vi har ju
visserligen inte bott här mer än sex månader så det är väl ingen panik direkt.
Men det är en inre oro när man inte känner sig klar och nöjd med ett rum i huset...
 
Vi vet i alla fall att vi skall in med ett skåp till (ett likadant som det vi
redan har här inne idag), vi skall ha en skinn fåtölj från Artwood samt en Chesterfield soffa
och ett nytt soffbord. När allt det är färdigt så tror jag att vi kommer att känna
oss hel nöjda med Herrummet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0