Nyårsdukningen

Vill bara visa lite bilder på hur jag valde att duka på nyårsafton.
Jag hade beige textilier samt vita linne servetter med fina servettringar (syns dock ej på bild).
Bordet pyntades sedan med ljusslingor, mini julbkulor, ljusstakar, ljuslyktor, olika mindre
arrangemang med rosa och lila hyacinter, en stor ljuslykta i mitten på bordet
med ett rosa blockljus i samt murgröna från vår trädgård.
 
Mycket men ändå ett organiserat och väl genomtänkt kaos liksom.
Med tanke på att matsalsbordet är så stort så är det inte helt fel
att tänka större även när man dukar och dekorerar bordet, tycker jag.
 
 
 
 
'
 
 
 
 
Jag klädde även lampan med murgröna
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så himla läckert! Älskar möblemanget!:-)

Svar: Tack! :)
lindashus.blogg.se

2014-01-05 @ 23:35:27
URL: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0