Nyårsdekorationer...

Visar bilder på lite olika dekorationer jag ordnade till nyårsfirandet hemma i Prästgården.
 
 
 
Vacker lila hyacint i glaskruka med stort spetsband runtom
 
 
 
Jag knöt två svarta sidenband och mini julkulor på ljusstakarna
 
 
 
 
Jag frös in olika hyacinter i kartonger. Jag hade lila, blå och cerise.
För dig som vill ha det mer neutralt så är det väldigt fint att frysa in vita hyacinter.
Tag gärna med lite av den gröna stjälken och bladen också
så blir det extra effektfullt där inuti isen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Fina arrangemang du fixade till Nyår!! Så fiffigt att frysa in blommor, fint att lägga utanför vid entrén vid minusgrader kan jag tänka mig :)
Tack för dina snälla kommentarer om skåp och gran hos oss :) Pb home har såå mycket fint, håller med dig!
Ska försöka blogga om mitt nyår idag, har inte riktigt hunnit med bloggen på ett tag..
Såg förresten att du fått samma klocka i julklapp som jag har, älskar min ! :)
Ha det så gott, Kram My

2014-01-09 @ 12:37:29
URL: http://www.myspastommen.blogspot.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0