Projekt

Mitt under julledigheten fick jag för mig att måla om en gammal möbel.
Som om jag inte hade nog med alla förberedelser inför nyår så skulle jag alltså
måla en stor möbel som bara skulle bli klar före nyårsafton. Sagt och gjort.
Kvällen före nyårsafton var jag klar med den.
 
Vi fick den för ett par år sedan av min svärmor och vi tycker väldigt mycket om den.
Den är i furu och när vi bodde i lägenheten passade den väldigt
bra in i den övriga miljön. Men i huset har det inte känts rätt med furu alls.
 
Jag har funderat och funderat och till slut bestämde jag mig för att den blir
nog finare vit. Vi är så nöjda med resultatet, nu stämmer den mycket bättre in hos oss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den fina murgrönan dekorerar jag med lite varstans i huset.
Vi har nämligen massor av vinter murgröna i trädgården.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0