Vårens och sommarens nyckelplagg

 
 
 
 
I vår och sommar skall jag införskaffa ett par vita jeans.
Har faktiskt inga i dagsläget och har inget som helst minne av att jag någonsin
har ägt ett par vita jeans. Jag tycker att det är så himla fräscht under vår- och
sommarmånaderna. De här från Fornarina är en sann favorit och jag
älskar passformen - avslappnat och lagom "baggy".
 
Jag kommer även att köpa en vit smoking kavaj, till exempel den här från H&M.
Snygg och välsittande. Kan kombineras i oändlighet: kläs upp och kläs ner.
 
Omlottblusen från H&M har jag spanat på länge. Även den har en vacker passform
och med lite färg på kroppen kan den här färgen vara slående tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0