Mys...

 
Jag är beroende av ljus; framförallt värmeljus.
Brukar köpa tre paket 100  pack från Ikea åt gången (och det räcker inte
särskilt länge i det här hemmet...)
 
Det tar så lång tid att springa runt och tända upp alla ljuslyktor överallt i huset
så jag får börja en halvtimme före gästerna kommer, haha.
Var tvungen att räkna efter hur många ljuslyktor vi har; 37 nere och
20 uppe. Så ni kan ju förstå själva att 100 värmeljus inte räcker särskilt långt.
Utöver ljuslyktorna har jag även vanliga kronljus och blockljus lite här och var(!)
 
Nu tänder jag bara alla ljusen när vi skall ha gäster. När vi är själva
brukar jag tända i de rummen som vi är.
 
Men det är så himla mysigt med tända ljus. Under sommaren och de ljusa
kvällarna så blir det inte så mycket tända ljus - desto mer under höst och vinter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0